Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Friday, September 22, 2006

Kastanjes!




Er zijn zo van die periodes dat mijn huis ne halve zandbak is. Als het goed weer is en onze mauro mag op school in de piratenboot, dan maakt t zelfs niet uit of k zijn schoenen buiten laat uitdoen of niet, zelfs tot in de wc kan ik zandkasteeltjes beginnen te bouwen.
Maar in september en ook nog een deel van oktober wordt mijn huis overspoeld met kastanjes. Geen idee wat daar zo interessant aan is, maar s avonds kan ik zijn boekentas omkappen, zijn zakken leeghalen, het enige wat ik terugvind zijn kastanjes!
Dus als iemand een eekhoorn heeft dat gevoederd wilt worden, of een kastanjebos wilt aanleggen; let me know!
Ze worden met plezier per post opgestuurd. Ik zal zelfs de verzendingskosten wel betalen!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

klinkt zeeeeer bekend...
en noten
en takjes
en stenen,
en frutsels
en verzamels
en vooral: niks mag daarvan weggegooid !

5:58 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home