Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Sunday, July 30, 2006

Relax....

De relax is 1 van de grootste openluchtfuiven hier in de buurt en de jublileumfuif van la hil en moi, dus we zijn het aan onszelf verplicht om daar naartoe te gaan.
De goesting was wel minder dit jaar, maar we hebben getoond dat we karakter hebben en zijn toch gegaan.
Op de relax komt n massa volk op af en aangezien de organisatie dat ook weet is het schandalig duur.
inkom: 10 €, 3 bonnekes voor 5€ en om ne ganse avond onbeperkt naar de wc te kunnen gaan: 1 bonneke, wat overeenkomt met 67 ouw belgische frankskes... zo is het officieel, maar daar doen we dus allemaal niet aan mee!
Op de inkom afgepingeld: t is al half 1, fuif is gedaan om 3, dus de helft zal ook wel goed zijn. mja, dat heeft dus niet geholpen.
Karo en ik bonnekes gehaald, vergeten te pingelen maar hilde was wel zo slim dus 6 bonnekes ipv 3 voor haar 5€!
Goeie en slechte muziek werden afgewisseld, ns rondlopen, ns tetteren, ns kijken of we nog goed in de markt liggen... jep, we do! (behalve bij de security, maar die verklaring komt straks nog)
Het probleem met bier bij mij is dat k daar ongelooflijk fel van moet pissen, maar k geen zin had om 1 van onze weinige bonnekes nog ns aan afval op te smossen. De eerste 2 keren ben k gewoon kunnen doorlopen, daarna hebben we iemand zijne pis-stempel kunnen kopieren, dus dat was ook al weer uitgespaard.
Maar 1 van de keren dat ik weer ns moest gaan, zag mijn toen heel erg lodderig oog gewoon bonnekes op de grond liggen! En niet 1, niet 2, of zelfs geen 3, maar gewoon 10! Whoehoe, gratis booze!
Eerst nog met Tim staat babbelen die kwam zeggen dat k toch zo lief was, dan met Pieter die kwam zeggen dat Hilde al 3 jaar de vrouw van zijn dromen was (iets later was het al 5 jaar) en dat k op een eervolle 2de plaats kon rekenen.
Mannen die kunnen dansen hebben altijd n streepke voor, en het leek of Pieter er wel iets van leek te kennen. Maar als ne man leidt, moet ge als vrouw gewoon volgen en niks doen.
Dus liedje van 'Dirty dancing' kwam en na n half liedje met Hilde gedanst te hebben, stuurde ze hem door naar mij. Not a good idea. In t begin ging t nog, fijn alles goed, wel bijna slaag gekregen omdat hij op n ander trinette hare voet was gaan staan. Maar toen kwam 'le grand finale' en hij zegt tegen mij 'ik ga u direct achterover gooien' en ik 'jaja, doe maar!'... Hij gooit mij achterover maar die pipo houdt mij niet vast! Dus ik plat op mijne rug met mijn benen in de lucht!Maar goed dat k genoeg gedronken had zodat k de pijn niet voelde van mijn kop tegen de beton te voelen knotsen! En die 2 trezen die mijn vriendinnen moeten voorstellen, die stonden ne meter verder te tetteren en te zuipen. dus ik hen met weinig schaamrood op de wangen hen op de hoogte gebracht en dixit bitch Karolien 'Oh, dat is zo erg dat ik dat gemist heb, kunt ge dat niet nog ns doen! jep, those are my girls!
Tegen het einde van de fuif aan een oude bekende tegengekomen. Enfin, oude bekende, we hebben hem vorig jaar leren kennen, werkt bij TMF en ging ervoor zorgen dat we naar TMF café konden gaan. Maar uiteraard niks van gehoord, dus we zijn hem vriendelijk, doch kordaat gaan zeggen dat hij het dit jaar kon goedmaken door ons mee te nemen naar de TMF awards... Eerst een heel verhaal over gsm kwijt, maar uiteindelijk zei m toch dat t in orde was maar dat t wel kon zijn dat t in amsterdam was. Nog beter gewoon! Maar deze keer zijn we wel zo slim geweest om ook zijn nummer te vragen dus als we er niks van horen, heeft hij 3 stalksters aan zijn been!
Ok, fuif gedaan, van onze laatste bonnekes nog n pint gedronken en terwijl we die gewoon staan leeg te drinken komen er 2 kleerkasten naar ons, vragen of we willen doorgaan. We zeggen dat we gewoon ons pint leegdrinken en dan weggaan. (t is niet dat we daar als laatste stonden) Maar er valt niet te discussieren volgens de jerommekes... ja, dan kennen ze ons nog niet.Dus we krijgen elk 2 vingers in onze rug geduwd, richting uitgang. Maar dat was dus wel vrij pijnlijk (pijnlijker dat met uw hoofd op beton knotsen) , en ineens zegt 1 van die 3: 'als gij kletst, klets ik terug... man of vrouw...' we hadden die niet eens aangeraakt! Geen haar op mn zat hoofd dat eraan dacht met mijn 48 kg ne bodybuilder op zn bakkes te gaan geven!
Enfin ja, t was dus t een en ander om weg te geraken. Gelukkig was er ook nog een leuke security-guy, Joeri! Ik was toch onder de indruk van zijn gespierde blokskes, amai! Hubbie, if you read this: er is werk aan de winkel!
We zijn dus op de weg naar buiten als Karolien en ik plots 2 meter verder politiemannen zien staan, en 1 van die gasten had handschoenen aan, om half 4 s nachts!! Ja, daar zagen wij t nut dus niet van in, dus wij hup daarnaartoe. Helaas moesten we daarvoor wel eerst weer langs de security komen, maar t is ons toch gelukt, en blijkbaar had hij koude handen. belachelijk, maar toch!
Dan Karolien gaan afzetten, maar op t moment dat we bij haar aankomen, rijdt er ne mercedes kweetnie hoe traag langs ons door, draait en komt terug. Geen 1 van ons 3 dat t betrouwt dus we beginnen gewoon te fluisteren, nadat we onze alle3 hadden gebukt toen die voorbijreed! Hallo, we zaten in de auto, die kon ons sowieso niet horen!
Maar we hadden wel een goed alarmsysteem uitgevonden. Karolien moest naar binnen gaan en met Poekie, haar katje, voor het raam houden. Als ze dat 1 keer deed was het veilig, als ze het 2 keer deed dan was de vreemde bij haar binnengedrongen en was stoute dingen met haar aan t doen en als ze poekie 3 keer liet zien, was het ne knappe en mochten we gaan meedoen...

Ja, t was er dus weer dik over, maar superplezant! en ik was toch al een half uur thuis voor de wekker afging en hubbie naar t werk moest vertrekken...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dat was daar dan weer dik in orde precies, had niet anders verwacht van jullie :-)))))

1:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ge hebt hem geen ontbijt op bed gebracht..?
;-)

9:11 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home