Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Tuesday, July 18, 2006

Zalig weekend geweest!



Zoals voorspeld heb k gisteren vooral gerecupereerd van het weekend, dus zet ik nu maar effe verslagje online.
Vrijdagavond: mexicaanse tapas, spaanse tapas, booze, 1 kapotte knie en bijna een blauw oog voor de democratische prijs van 5 euro.
Niet dat het zo'n goedkoop restaurant is normaal, maar wij hebben het er wel van gemaakt. De rebel in ons is naar boven gekomen en we zijn vertrokken zonder te betalen. We zijn er nog altijd niet uit wie met het voorstel kwam, maar ik was het in ieder geval niet.
Voor we bestempeld worden als gewoon krapuul, we hebben echt wel gevraagd om te betalen.
Dus we vragen om binnen te mogen betalen, die griet zegt ja das goed en die loopt voor ons naar binnen de keuken in. 20 minuten later staan we daar nog altijd te wachten als ze uit de keuken komt met ne plateau en straal langs ons doorloopt. Tja, dus wij, net niet lopend naar buiten gegaan. Eerst Karolien, dan ik, dan Hil. Niet omkijken , gewoon snel doorgaan. Ik had trouwens geen tijd om om te kijken, ik had hoge hakken aan! Het zou het ideale scenario zijn voor ne slechte film om dan de grond op te gaan.
Aangezien we toch in onze 'niet-betaal'-bui waren, hebben we het op de fuif ook nog ns geprobeerd, en t was begot nog gelukt ook!
Superfuif dus, ware het niet dat we, voor de eerste keer in ons opstapgaans-leven, ambras kregen. In boerendorp Stevoort met een geweldige bitch.
Zaterdag: bbq met ex-collega's: lekker, warm en euh... natte kleren. Normaal gezien is hubbie redelijk braaf de eerste keer als hij mensen ziet. Ik moet wel zeggen dat ik hem had uitgedaagd, maar dat hij mij effectief in dat zwembad ging duwen met kleren en al... dat was toch ff een verrassing!
Maar het was echt fijn om iedereen terug te zien!
s avonds naar Rock herk gegaan. Als er bij ons dan ns een festivalleke is, tja dan moet ne mens daar naartoe.
Ik ging effe langsgaan, want had niet echt afgesproken, maar het was toch later en euh meer drank geworden dan ik me had voorgenomen.
En zondag doop van Femke. Was wel fijn, maar voor de rest niet veel over te vermelden.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

You mess with the best...

you get wet like all the rest :)

ff naar Rock Herk??? Om 3u 's nachts thuiskomen... zat als een kanon... toch een verschil in interpretatie precies :p

hubbie

8:01 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home