Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Thursday, December 13, 2007

Das nu toch wel straf

'Tante Nele' van de comments, is eigenlijk niet mijn tante Nele. Das de tante van mijn kinderen. Gewoon Nele is die waar ik occassioneel (quasi niet, mama) tussen 2 lessen biologie wel eens een kaartje mee ging leggen in een taverne die toevallig de happy snooker heette. Dat is ook het vrouwmens waarmee we wel eens een weekend naar Oostende geweest zijn, daar waar ik de 'once in a lifetime' solo slim heb gehaald, maar dat toch niet zo onbelangrijk feit komt nog maar zeer weinig ter sprake.
Dat is ook de Nele die met de broer van hubbie getrouwd is en dus mijn schoonzus is, de Nele die mijn petekindje droeg. Droeg, want vanmorgen om 06.09u is ons Lotte geboren!
Schone naam, maar schoon kind... ik kan er helaas niet over meespreken? Ik heb ze zelfs nog niet gezien! Alsof Murphy het zo wou, bleek ons Roos haar stippeltjesziekte vandaag de top te bereiken. We hebben alle mogelijke opties bekeken, maar tenzij naar Hasselt gaan, de kamer binnengaan, het kind bekijken en 'tot de volgende' zeggen, was geen enkel plan haalbaar.
Dus als k 1 van dees diene Murphy tegenkom; dan krijgt m nen toek op zijn bakkes!
Of haar bakkes!
Zelfs iemand dat nog maar van de verte lijkt te trekken op diene Murphy zal prijs hebben! Diene mens moest dan maar niet zo lelijk zijn!

Maar desalniettemin, toch héél erg trots op Nele dat ze zo'n ferme meid op de dochter heeft gegooid! (geworpen klinkt zo plat, he :-) )

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home