Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Thursday, August 03, 2006

t kan rap gaan...

Eergisteren gebeld door Randstad, vandaag op gesprek en morgen beginnen met opleiding.
Vanaf nu word k ingelijfd door de helpdesk van telenet voor hun internet en telefonie.
Ja, ik ben blij dat k weer van straat ben, maar langs de andere kant heb k maar n klein hartje. Mijn laatste werk waren zo supercollega's dat t moeilijk gaat worden om die sfeer te evenaren.
En ik had nog zoveel leuke dingen gepland staan... maar daar vinden we wel een oplossing voor!
Ach ja, nu nog genieten van mijn laatste vrije uren, nog ff een sigaret roken wanneer ik dat wil tot er weer ne pop-up verschijnt dat k nicotine tot mij kan nemen...
Maar k zal jullie wel up-2-date houden van het reilen en zeilen!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home