Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Monday, February 05, 2007

Mail van ons moeder


Dat ons moeder soms haar kuren heeft, dat wist ik al langer als vandaag. Dat ze graag met den auto rondcrost, dat komt me bekend voor. Maar nu... Dit is wat mijn mailbox voor mij in petto had:

Het is weer bijna zover! De RAID LAND WORLD LIBYE start niet zonder ons, dus proberen we alles: huis, tuin, auto, formaliteiten, huisgenoten en onszelf nog klaar te stomen om op 1 maart te vertrekken naar het warme Africa . Wees niet ongerust, we hopen 20 dagen later weer terug te zijn om ons drukke werkprogramma in eigen land te vervolgen...... Het Bluedisco-team.


Libiƫ nondedoeme! Dat is nu toch niks tropisch en iets dat ge nu absoluut op uw lijstje van vakantieplannen wilt hebben staan?!
'Het warme Afrika'... Ge kunt al evengoed 'het gezellige Afghanistan' zeggen!
En wat me nog het meeste verbaast is dat ze nog een bende andere gekken gevonden hebben om daar mee naartoe te gaan.

En ons moeder dat zegt 'wees niet ongerust', dat is juist iets om u zorgen over te beginnen maken.



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home