Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Thursday, June 01, 2006

Verliefd

Een roos papiertje van K3 vol getekende hartjes... dat is wat onzen oudste is zijn boekentas had zitten... van Bieke. Ik was best wel fier want t is toch n teken dat hij in de smaak valt en niet overal wordt buitengehouden.
Maar toch besefte ik dat hij groot wordt en mama minder en minder nodig zal hebben. Want waar hij vorige week nog met mij wou trouwen, werd mijn plaats nu ingenomen, door Bieke dus.
En ja, wat doet een moeder dan. De klasfoto erbij nemen en kijken of hij ne goeie smaak heeft en er valt zeker niet over te klagen. :-)
Hij had een tekening voor haar gemaakt, maar hij was toch te verlegen om ze af te geven. Zoo schattig!
Papiertje wordt gedateerd en in zijn doos met herinneringen gestoken... misschien dat hij over 10 jaar begot niet meer weet wie Bieke is, maar t blijft toch iets om te koesteren.

In ieder geval, toen ik hem ging onderstoppen zei hij wel dat hij mij nog altijd graag zag, ook al ging hij met Bieke trouwen!

ja, t is altijd al ne charmeur geweest!

:-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dag lieve meid

Hou ons nog op de hoogte hé
we gaan je zeker niet vergeten.
Stuur ons nog af en toe een mailtje om te laten weten hoe het met je gaat en wat je doet enzo..
You know .... ;o)))

Bigg xxxxxxx nathal

7:08 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home