Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Wednesday, August 16, 2006

Oef...

we zijn er nog eens geraakt! Immense drukte ofwel overmoeidheid belette me elke keer weer om nog iets te posten, maar nu kan k t hier eindelijk nog eens up-daten.
De schuldige van het getuut is gevonden! Het was de chronometer van Mauro zijn hotweel-auto's. Hubbie was erachter gekomen toen k aan de cocktails zat, samen met de meisjes. (Daarom haalt ge dus ne vent in huis, dan gebeuren er soms ook nog goeie dingen terwijl ik niet thuis ben)
Werk... Oh my god! ik heb het wel degelijk onderschat! Ondanks mijn kennis van bij bgc en mijn netwerkbeheerdersopleiding (jezus wat n woord), had ik vandaag meer dan eens de neiging om recht te staan en te vertrekken. En ik zit gewoon nog in opleiding, wat gaat dat in real life dan niet geven!
Ik heb in ieder geval vandaag extra punten gescoord door langer te blijven en nog eens mee te luisteren. Bedoeling was om mezelf wat gerust te stellen, helaas pindakaas is de angst nog groter geworden... Waarom moet ik toch weer zo perfectionistisch willen zijn... Damn, you woman!
Enfin, we zullen wel zien wat er van wordt!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ge zult gij dat wel goed doen, ge gaat zien... ;-)

3:34 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home