Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Tuesday, February 06, 2007

R.I.P. Marktrock

Het is nog maar eens bewezen; er bestaan geen zekerheden meer. Marktrock zal voor onze kinderen slechts nog een feit uit de geschiedenis zijn.
Dat was 'hét' evenement uit de omtrek en naar marktrock mogen gaan, was 1 van de tekenen van groot-worden.
Ik weet zelfs nog wat ik aan had op mijn eerste marktrock en ik heb toen ruzie gekregen met mijn stiefma. Ik was erin geslaagd hen kwijt te spelen op de oude markt omdat k absoluut Axelle Red wou zien en op de eerste rij wou staan.
Marktrock nummer 2 verloren gelopen met vriendje. In het pre-gsm-tijdperk na een uur wandelen en veel gevloek, heeft ons moeder ons teruggevonden met behulp van 2 zwanen...

Van de andere Marktrock-edities bijzonder weinig herinneringen want erachter gekomen dat dat de ideale manier was om mijn verjaardag te vieren...
Vanaf nu zal het dus gewoon een stuk taart bij ons moeder worden. U weze welkom!



1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

veel gebeurt er niet meer op diene blog hier ...

3:08 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home