Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Thursday, June 08, 2006

Stresskip

Morgen afgesproken met ex-collega's (toen we de datum vastlegden waren het nog gewoon die trutten waar k elke dag met plezier mee samenwerkte... ;-) )
In ieder geval, zoals het n echt stresskip betaamt, ligt mn maag nu dus al in ne knoop.
Wat ga ik aandoen? Hoeveel geld moet ik meenemen? Welke treinen moet ik nemen? Wat ga ik eten? Hoe zat ga ik na mijn eerste glas zijn? Gaan we Gilbert terugvinden?
Maar vooral hoeveel zakdoeken ga ik volsnotteren als k ze terugzie... Ik heb er niks meer tegen gezegd na mijne exodus, op wat smsjes en mailtjes na, dus dat belooft...

Ik hou jullie op de hoogte!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"what's eating Gilbert Grape"
...
direkt al twee van je vragen opgelost ;-)

sterkte meissie!

9:32 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home