Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Tuesday, July 04, 2006

airco

Voor ik helemaal wegsmelt, nog maar rap iets op de blog gooien.
Daarstraks gaan solden-shoppen voor Roos. Thank god voor de airco in de auto!
Ik vraag me af hoe we vroeger naar de Ardèche reden zonder als gedroogde rozijnen uit de auto te stappen!
Hier in huis is het ook niet te doen! Ik zou al bijna terug willen gaan werken alleen om in een koele ruimte te kunnen zitten. Maar gelukkig is daar ook nog een andere oplossing voor.
Bij Hilde thuis hebben ze airco. Dus elke zomer ga ik daar nog wat meer op bezoek dan anders. Zoooo zalig om na 10 minuten niet uw kleren te moeten uitwringen van t zweet.
Hier thuis hebben we nog n andere oplossing om te verkoelen: watergate! Wat eigenlijk gewoon betekent dat we al de anderen zoveel mogelijk proberen te trakteren op n beker/kom/emmer water op t meest onverwachte moment.
Als we hubbie horen thuiskomen verstoppen mauro en ik ons in de struiken met een waterpistool om hem zo snel mogelijk nat te spuiten zodra hij uit de auto is.
Maar t zal wel niemand verbazen als ik zeg dat ik het grootste waterkieken ben. Meer dan 1 emmer heb ik al over mij gekregen en hij heeft me zelfs al met kleren en al onder de douche gezet.
Het is hier elke dag wel een beetje chiro, maar de zon is altijd aanwezig om ons weer te doen opdrogen!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

you mess with the best.... you get wet like the rest :)

me again

12:02 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home