Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Wednesday, July 05, 2006

Must be's


Hubbie heeft al een paar keer gezegd dat k n vreemd mens ben... k denk dat hij gelijk heeft :-)
Enfin, iedereen zal zo wel zijn ding hebben, zeker? Hier zijn er euhm, een paar van mij.

  1. Al mijne was, buiten sokken en bh's, moet gestreken worden.
  2. Handdoeken moeten allemaal op dezelfde manier geplooid worden en per soort liggen. Zijnde: kinderhanddoeken/ kinderhanddoeken met cape/ witte handdoeken/ blauwe handdoeken/ wit met groene bloemen-handdoeken / grote blauwe handdoeken. Ik heb ook ne stapel met handdoeken die bij geen 1 categorie passen, maar ik geraak zo gefrustreerd als k daar naar kijk, dat k ze uit het zicht ga leggen.
  3. De afstandsbedieningen (tv, canal+ en dvd-speler) moeten op de tv van klein naar groot liggen.
  4. Het volume van de tv mag alleen op n even getal staan.
  5. Als ik ga poetsen of afwassen ofzo, begin ik daar alleen op n vol uur aan. Dan zeg ik bv om 16u ga ik afwassen, maar als het dan 2 minuten later is en k nog niet begonnen ben, dan wacht k dus tot het 17 u is.
  6. En voor k ook maar iets in mijn keuken kan doen, afwassen, opruimen of poetsen, moet eerst mijn living gedaan zijn. Het heeft hier al tot onnoemelijke discussies geleid omdat hubbie vindt dat ik eerst in de keuken moet beginnen .

Tiens, ik had echt gedacht dat de lijst langer ging zijn, maar ik zal toch maar ns langs mijne psych passeren, denk k.

Als hubbie nog vreemde symptomen heeft vastgesteld, zal m die wel bij de comment zetten.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heeft men u al gezegd dat ge een vreemd mens zijt?
;-)

3:38 AM  
Blogger Lienefien said...

jep, hubbie dus! :-)

3:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oei...de invloed van Non Ann zindert nog steeds na? ;-)

Ik treed je volledig bij in nummer 1. En aangezien mijne vent net is ingetrokken, heb ik mijn dwangneurosen even uitgeschakeld... maar wacht maar tot al die dozen zijn uitgepakt! ;-)

9:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oei...de invloed van Non Ann zindert nog steeds na? ;-)

Ik treed je volledig bij in nummer 1. En aangezien mijne vent net is ingetrokken, heb ik mijn dwangneurosen even uitgeschakeld... maar wacht maar tot al die dozen zijn uitgepakt! ;-)

9:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Lienemuis...ge zult effe uw admin-kwaliteiten moeten laten gelden...iets te hevig op mijn enter-toest blijven drummen! ;-)

9:17 AM  
Blogger Lienefien said...

@ littl'q: Non Ann moest soms ook alles 2x zeggen, dus ik ga t gewoon laten staan. (ook wel omdat k er nog niet achter gekomen ben hoe k t moet verwijderen)

5:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

haha,
kostelijk ;-)

1:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home