Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Wednesday, August 16, 2006

Verjaardag


Superverjaardag gehad dit jaar! Bedankt voor al de kado's en smsjes btw. Mensen van wie k t totaal niet verwachtte hadden me blijkbaar plots in hun google-kalender zien staan.
Ondanks dat k stikkapot was, en al om 12 u in bed lag vrijdag, heeft la hil mij toch zover gekregen om met doritos en kaassaus de straat over te steken, dus t was uiteindelijk 3 uur voor k ging slapen.
Zaterdag zelf verrassingsbezoekje gekregen van vriendin, van 'pirana' fles roze champagne gekregen... it was gooooooooooood!
Daarna op stap naar Wijer... jep, i know... Ik woon hier al meer als 10 jaar en weet nu pas waar dat ligt, maar bon! Fuif was super! En volgens mijn bevindingen was ik absoluut niet zat, maar hubbie dacht er weer anders over... maar ja, that's our marriage...
Maar het enige negatieve is natuurlijk...28... nog 2 jaar te gaan en ik krijg een nieuw deur... !

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vervanging van deuren?
----> verbeteringspremie aanvragen op de Vlaamse ;-)

4:24 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home