Lienefien en de (kleine) dingen des Levens

Monday, June 19, 2006

Gewonnen

Er zijn zoveel wedstrijden waar ik aan meedoe, dat ik zelf niet meer weet aan welke. Meestal win ik niks, maar af en toe gebeurt het toch dat ik iets anders in mijn brievenbus vind dan rekeningen waardoor het kind in mij op en neer begint te springen.
Vandaag dus ook. Het ritueel in zo'n geval is het pakje in het midden van de tafel zetten en eerst al de andere post opendoen. Je moet genieten van zo'n moment en niet onmiddellijk naar het leukste gaan. Dus eerst cheque van kindergeld, wat ook al positief is. Dan een brief van vorige werkgever, het was helaas geen smeekbede om terug elke dag naar Diegem te gaan, maar bon... En toen: le moment-supreme... Pakje heel traag opendoen en ondertussen afvragen wat er inzit. De i-pod, de reis naar hawaï, tickets voor werchter, een jaar gratis kuren...
Niks van dat allemaal dus: 2 potje: 1 met pillekes om af te slanken en 1 om lichtere benen te krijgen... Euh hallo, waar zat ik met mijn gedachten toen ik daar aan heb meegedaan?? Waarschijnlijk was het toen wel héél rustig op het werk, en waarschijnlijk was ik ook wel de enige die op die wedstrijdvraag had geantwoord, zodat ze niet anders konden dan die potjes naar mij te sturen!
Dus als er iemand is dat zware benen heeft, laat maar iets weten: ik geef met plezier die afschuwelijk groene pillekes door. (of er is misschien een schoonzus dat binnekort verjaart, das dan ineens een kadootje gespaard)
Die om af te slanken zal k toch maar ns zelf gebruiken. Mijn heupen moest maar eens 5cm smaller worden!
Maar toch zal ik waarschijnlijk wel met zo'n domme wedstrijden blijven meedoen, voor de kick van t pakje te openen alleen al.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home